Teknisk support med SQL-kunskaper

Vi söker en person som kan hantera de mer tekniska ärenden som inkommer till vår support. Det handlar mycket om att felsöka och vara detektiv – i systemet samt i vår databas. Du kommer också att få lära dig om leveransbarhet för e-post och kommer att få bevaka och göra insatser relaterat till detta. Du får jobba i nära samarbete med både vårt kundteam och vårt utvecklarteam.

Kravprofil:

  • Erfarenheter av support/kundservice
  • SQL
  • Svenska och engelska – flytande i tal och skrift

Meriterande:

  • SQL Server
  • Grundläggande programmeringskunskaper
  • Leveransbarhet för e-post
  • UX-kunskaper

Om dig:

Du är nyfiken och intresserad av att lära dig nya saker. Du är kommunikativ och bra på att anpassa din kommunikation utifrån kundens erfarenhet och kunskapsnivå. Du är positiv, lösningsorienterad och har lätt för att arbeta i team.

Om Paloma:

Vi har två SAAS-produkter. En för nyhetsbrev och Marketing Automation, och en för event och biljettförsäljning. Vi är 11 anställda och sitter i Hedemora. Vår supportnöjdhet ligger stadigt på 95–100 %, vi har ca 1 300 kunder i Norden och har tillväxt. Vi följer kollektivavtal, du har en friskvårdspeng och vi gör en resa varje år.

www.paloma.se
www.magnetevents.se

Kontakta vd Peter Berg för frågor och för att skicka in din ansökan:
peter.berg@paloma.se
eller
Teamledare Sara Ekström:
sara.ekstrom@paloma.se